Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nabídka ryb ve vybraných prodejnách obchodních řetězců
HÁBROVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce bylo zjištění a porovnání nabídky ryb ve vybraných prodejních jednotkách obchodních řetězců, a to především v kontextu nabídky české produkce ryb. Nabídka ryb je porovnávána na základě dat získaných metodou pozorování, které bylo prováděno v průběhu jednoho roku v prodejních jednotkách vybraných podle určitých kritérií, konkrétně v hypermarketech Albert, Globus, Kaufland a Tesco. Na základě získaných dat bylo možné vyhodnotit výzkumné otázky a zároveň v závěru práce uvést doporučení pro podpoření české produkce ryb a jejího prodeje.
Trh se sýry a perspektivy dalšího vývoje
HŘEBEČKOVÁ, Věra
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování literárního přehledu, který posuzuje nutriční význam sýrů, vývoj spotřeby v posledních letech, jakožto i nabídku sýrů v tržní síti, včetně uvedení inovačních a spotřebitelských trendů tohoto odvětví. Bakalářská práce byla v průběhu zpracování doplněna o dílčí cíl, a to vypracovat jednoduché dotazníkové šetření zaměřené na problematiku nákupu a spotřeby sýrů u vybrané skupiny respondentů. Výsledky průzkumného šetření jsou uvedeny v závěru bakalářské práce a informují o základních rysech nákupního a spotřebního chování na trhu se sýry.
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Karešová, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Divinová, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení historie a současnosti otázky společenské odpovědnosti nadnárodních firem v marketingu. Věnuje se popsání jak CSR pozitiv, tak kritickým ohlasům na zavádění CSR. Popisuje současné spotřebitelské trendy na trhu a možnosti, jak pro otázku odpovědnosti získat i většinové zákazníky. Zdůrazňuje především trend vestavění CSR do samotného jádra podnikání a do značek samotných. Na příkladech ukazuje možnosti provádění marketingu se sociálním účelem, ze kterého může profitovat jak firma, tak i podporovaná strana. Práce nakonec i odhaluje možnosti realizace CSR a komunikace firmy o ní. Praktická část popisuje současné CSR aktivity společnosti Unilever a její misi Vitality, která je vestavěna do celého podnikání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.